tisdag 1 februari 2011

Hej!!!

Hej Vi är bara inne och kollar läget mvh/jhon och fille

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Jag kommer ifrån Skövde, vet ni vart det ligger?

    Jag ska bli lärare, läser till lärare just nu och blir klar om ett år. Då får jag undervisa barn både på förskolan och skolan.

    Tycker ni det är roligt att blogga?
    Jag är inne och läser när ni uppdaterar!

    Hälsningar Emilia

    SvaraRadera
  2. Hej på er igen!
    Tack för grattiset :) Är så skönt när man har klarat ett prov tycker jag!

    Jag vet inte riktigt vart Lane Ryr ligger, ligger det nära någon större stad?

    Jag är 22 år men fyller 23 i slutet på maj.
    Här i Skövde är det inte heller så mycket snö kvar, vi har precis som ni mycket is, blask och snö som håller på att smälta bort. Jag längtar efter våren! Gör ni det också?

    Hur går det med ert arbete om Lappland?

    Hoppas ni har en rolig skoldag idag!
    Hälsningar Emilia

    SvaraRadera